Η ασφαλιστική ενημερότητα είναι απαραίτητη για πολλές γραφειοκρατικές διαδικασίες στη χώρα μας και, με την ψηφιοποίηση του κράτους, μπορείτε πλέον να την εκδώσετε διαδικτυακά, ακολουθώτας τα εξής βήματα:
- Μπείτε αρχικά στην πλατφόρμα του Φορέα, πατώντας ΕΔΩ και πατήστε την επιλογή «Συνέχεια στο TAXISnet» (ΕΙΚΟΝΑ1).
- Στη συνέχεια συμπληρώστε τους προσωπικούς κωδικούς εισόδου στο TAXISnet, πατήστε «Σύνδεση» (ΕΙΚΟΝΑ 2) και αμέσως μετά «Αποστολή» (ΕΙΚΟΝΑ 3).
- Στην επόμενη σελίδα (ΕΙΚΟΝΑ 4), που θα εμφανιστεί στην οθόνη του υπολογιστή σας, συμπληρώστε τον ΑΦΜ και τον ΑΜΚΑ σας και πατήστε «Είσοδος».
- Αφού κάνετε είσοδο, θα εμφανιστεί η ΕΙΚΟΝΑ 5 στην οθόνη σας. Επιλέξτε στα αριστερά τη νέα αίτηση για «Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας», όπως φαίνεται παρακάτω:
- Ύστερα πρέπει -από μία λίστα επιλογών- να διαλέξετε την αιτία (μία ή περισσότερες) για την οποία ζητάτε την ασφαλιστική ενημερότητα. Στο αναδιπλούμενο μενού στο κάτω μέρος (σ.σ. Είδος Ασφαλ. Ενημερότητας) επιλέγετε «Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας» και πατάτε «Υποβολή» (ΕΙΚΟΝΑ 6), για να εμφανιστεί ο πίνακας που φαίνεται στην ΕΙΚΟΝΑ 7:
- Δώστε λίγο χρόνο στο σύστημα και πιέστε το κουμπί «Προς Επεξεργασία» της ΕΙΚΟΝΑΣ 7 στα δεξιά, μέχρι να λάβετε το μήνυμα «Η επεξεργασία ολοκληρώθηκε» και πατήστε «ΟΚ» (ΕΙΚΟΝΑ 8).
- Αφού πατήσετε το «ΟΚ», η ιστοσελίδα κάνει ανανέωση χωρίς άλλη ενέργεια και σας εμφανίζει μετά από λίγο τον παρακάτω πίνακα, όπου στα δεξιά εμφανίζεται η επιλογή «Έκδοση Βεβαίωσης» (ΕΙΚΟΝΑ 9). Πιέζοντας την επιλογή αυτή, η ασφαλιστική σας ενημερότητα αποθηκεύεται αυτόματα στον υπολογιστή σας, απ’ όπου μπορείτε να προχωρήσετε σε εκτύπωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς βγάζω φορολογική ενημερότητα online;