Πώς κάνω αίτημα / ερώτημα στο 1555.gov.gr;

Για εργασιακά, ασφαλιστικά -και όχι μόνο- θέματα ξεκίνησε να λειτουργεί η ιστοσελίδα 1555.gov.gr του Υπουργείου Εργασίας, όπου εργαζόμενοι, άνεργοι κι επιχειρηματίες μπορείτε να βρείτε άμεσα, εύκολα και έγκυρα λύσεις για ζητήματα που σας απασχολούν σχετικά με τους εποπτευόμενους Φορείς του Υπουργείου (ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ). Χωρίς ν’ απαιτείται η κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555, μπορείτε πλέον να βγάλετε άκρη με το πρόβλημά σας και διαδικτυακά.

Μέσω ενός ηλεκτρονικού «Οδηγού του Πολίτη 1555» μπορείτε να:

  • Χρησιμοποιείτε τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας.
  • Να υποβάλλετε προσωποποιημένα αιτήματα ή ερωτήματα (tickets) και να παρακολουθείτε την πορεία τους, μέσω προσωπικής θυρίδας/αποθετηρίου απαντήσεων.

Βήμα-βήμα πώς γίνεται η υποβολή αιτημάτων/ερωτημάτων:

  • Μπείτε στην ιστοσελίδα 1555.gov.gr κι επιλέξτε «Είσοδος» στον «Οδηγό του Πολίτη», όπως φαίνεται στην ΕΙΚΟΝΑ 1. Εναλλακτικά πατήστε ΕΔΩ κατευθείαν.
ΕΙΚΟΝΑ 1
  • Στη συνέχεια επιλέξτε τον Φορέα στον οποίο θέλετε να κάνετε το ερώτημά σας, ενδεικτικά τον ΕΦΚΑ (ΕΙΚΟΝΑ 2) και από τις υπηρεσίες που εμφανίζονται στα δεξιά, αυτή που σας ενδιαφέρει (ενδεικτικά ΕΙΚΟΝΕΣ 3-4 και 5).
ΕΙΚΟΝΑ 2
ΕΙΚΟΝΑ 3
ΕΙΚΟΝΑ 4
ΕΙΚΟΝΑ 5
  • Στην επόμενη σελίδα, επιλέγετε την ενότητα «Ηλεκτρονικό Ερώτημα» και στη συνέχεια «Υποβολή ηλεκτρονικού ερωτήματος» (ΕΙΚΟΝΑ 6).
ΕΙΚΟΝΑ 6
  • Ύστερα, αφού κάνετε ταυτοποίηση με τους προσωπικούς σας κωδικούς TAXISnet, καλείστε να δηλώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας και να πληκτρολογήσετε τέλος το ερώτημα ή αίτημά σας στο αντίστοιχο πεδίο.

Τί γίνεται αφού υποβάλλετε ερώτημα;

Ανάλογα με το θέμα σας, μπορείτε να υποβάλλετε νέο αίτημα ή να ζητήσετε διευκρινίσεις κι ενημέρωση για την πορεία αιτήματος που έχετε καταθέσει. Μπορείτε, επίσης, να επισυνάψετε οποιοδήποτε αρχείο κρίνετε ότι θα βοηθήσει στη διαχείριση του αιτήματός σας.

Κάθε αίτημα δρομολογείται αυτόματα στην αρμόδια ομάδα εργασίας του Φορέα που επιλέξατε, προς επεξεργασία κι επίλυση. Ύστερα λαμβάνετε στο e-mail που έχετε δηλώσει το μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης για το ερώτημά σας, καθώς και σύνδεσμο που οδηγεί στο προσωπικό σας «αποθετήριο απαντήσεων». Όταν η επεξεργασία του αιτήματος ολοκληρωθεί, ειδοποιείστε μέσω e-mail και λαμβάνετε σύνδεσμο μετάβασης στο αποθετήριο, ώστε να ενημερωθείτε για την απάντηση του φορέα.

Scroll to Top