Τη δυνατότητα ψηφιακής εξυπηρέτησης από υπάλληλο των ΚΕΠ έχει ενσωματώσει στο gov.gr το Ελληνικό κράτος, μέσω της εφαρμογής myKEPlive. Για να κλείσετε ψηφιακό ραντεβού και να εξυπηρετηθείτε μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση κάποιας υπόθεσης ή για απλή διοικητική πληροφόρηση, θα πρέπει καταρχήν να μπείτε στην εφαρμογή, είτε πατώντας ΕΔΩ είτε πληκτρολογώντας myKEPlive.gov.gr (και στη συνέχεια πατώντας «Είσοδος στην υπηρεσία»). Εκεί, για την είσοδό σας, θα χρειαστείτε τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet.
Αφού μπείτε στην πλατφόρμα, και πριν προχωρήσετε στη δημιουργία ραντεβού, είναι σημαντικό να επιλέξετε την κατάλληλη κατηγορία εξυπηρέτησης στο πλαίσιο Παρεχόμενες υπηρεσίες, οι οποίες είναι οι εξής:
- Διοικητική Πληροφόρηση – Ενημέρωση
- Υποβολή Αίτησης
- Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
- Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
- Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας
Σημαντικό: Αν χρειάζεστε την υπηρεσία 5 «Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας» θα πρέπει να επιλέξετε από την αναπτυσσόμενη λίστα το πεδίο με την Περιφέρεια, στην οποία ανήκει ο Δήμος σας. Σε δεύτερο στάδιο, στο πεδίο «Επιλογή Προσωπικού» θα διαλέξετε τον αρμόδιο Δήμο για την διεκπεραίωση του αιτήματός σας.
Στη συνέχεια, στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη σας (όπως παρακάτω), επιλέξτε την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα για το ραντεβού σας.
Στο επόμενο στάδιο θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας:
- Ονοματεπώνυμο
- Ηλεκτρονική διεύθυνση (email)
- Αριθμό κινητού τηλεφώνου
- Διεύθυνση επικοινωνίας
Σε επόμενο βήμα, θα πρέπει να συμπληρώσετε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την αίτησή σας. Τα πεδία της φόρμας διαφέρουν ανάλογα με το είδος της αίτησης που έχετε επιλέξει. Σε κάθε περίπτωση, όταν ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση όλων των στοιχείων, πατήστε το κουμπί «Κράτηση» για να ολοκληρώσετε την κράτηση.
Αφού κάνετε σωστά όλη τη διαδικασία, θα εμφανιστεί στην οθόνη σας το παρακάτω μήνυμα:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς μπορώ να βγάλω Υπεύθυνη Δήλωση ηλεκτρονικά μέσω gov.gr;