Πώς κλείνω ψηφιακό ραντεβού με το Κτηματολόγιο;

Δυνατότητα για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση (με βιντεοκλήση για ταυτοπροσωπία) παρέχεται απ’ το Κτηματολόγιο, μέσω της πλατφόρμας myKtimatologioLive. Πολίτες κι εμπλεκόμενοι επαγγελματίες μπορούν να κλείνουν ψηφιακό ραντεβού, τόσο για θέματα γενικής κι εξειδικευμένης πληροφόρησης όσο και σχετικά με τις διαδικασίες και τις υπηρεσίες των ακινήτων τους, που σχετίζονται με το Κτηματολόγιο. Η λειτουργία της υπηρεσίας είναι πολύ απλή.

  1. Για την είσοδό σας στην πλατφόρμα, πατήστε ΕΔΩ και ύστερα «Είσοδος στην Υπηρεσία».
  2. Πληκτρολογήστε τους προσωπικούς σας κωδικούς TAXISnet.
  3. Στη συνέχεια επιλέγετε «Γενική Πληροφόρηση» (EIKONA 1).
  4. Διαλέγετε απ’ το καλεντάρι που εμφανίζεται στην οθόνη του υπολογιστή σας (ΕΙΚΟΝΑ 2), την ημέρα και την ώρα που επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε (ραντεβού διατίθενται σε χρονικό εύρος 15 ημερών).
  5. Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας (Ονοματεπώνυμo, e-mail, κινητό τηλέφωνο, διεύθυνση, περιοχή ενδιαφέροντος) – ΕΙΚΟΝΑ 3.
ΕΙΚΟΝΑ 1
ΕΙΚΟΝΑ 2
ΕΙΚΟΝΑ 3
  • Τέλος τικάρετε την επιλογή «Δηλώνω υπεύθυνα ότι τα ανωτέρω δεδομένα είναι αληθή και ακριβή» και πατάτε «Κράτηση».

Στη συνέχεια θα λάβετε δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν απ’ το ραντεβού κι ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό.

Για τη διενέργεια του ψηφιακού ραντεβού, βεβαιωθείτε ότι η κάμερα και το μικρόφωνό σας είναι ενεργοποιημένα. Πατώντας το κουμπί συμμετοχής στη συνάντηση (EIKONA 4) μπαίνετε σε αναμονή μέχρι ο εκπρόσωπος του Κτηματολογίου ν’ αποδεχθεί το αίτημα εισόδου σας στην τηλεδιάσκεψη. Ξατά την έναρξη της τηλεδιάσκεψης θα σας ζητηθεί να επιδείξετε το νομιμοποιητικό σας έγγραφο (ταυτότητα κ.λπ.).

EIKONA 4

Η πλατφόρμα περιλαμβάνει τις εξής Υπηρεσίες:

  • Γενική Πληροφόρηση: Παροχή πληροφοριών σχετικά με τις ενέργειες που συνίστανται ή απαιτούνται να κάνουν οι πολίτες ανάλογα με το στάδιο της κτηματογράφησης ή μετά την ολοκλήρωσή της στο οποίο βρίσκεται η περιοχή (Δήμος) ενδιαφέροντός τους.
  • Εξειδικευμένη Πληροφόρηση: Εφόσον κατά τη συνομιλία με τον υπάλληλο του φορέα διαπιστωθεί η ανάγκη παροχής ειδικότερων πληροφοριών για τεχνικά ή νομικά θέματα παρέχεται η δυνατότητα καθορισμού ραντεβού με εξειδικευμένο προσωπικό (μηχανικό – δικηγόρο). Η υπηρεσία κατά κανόνα απευθύνεται σε αντίστοιχους επαγγελματίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς μπορώ να δω τι έχω δηλώσει στο Κτηματολόγιο;

Scroll to Top