Πώς κάνω αίτηση ακύρωσης ή μείωσης προστίμου για παραβάσεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς;

Δυνατότητα για υποβολή online αίτησης μείωσης ή διαγραφής προστίμου που επιβλήθηκε κατά τη χρήση μέσων σταθερής τροχιάς (Μετρό, Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος, Τραμ) παρέχεται μέσω gov.gr. Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Μετακινήσεις». Η χρήση της είναι ιδιαίτερα απλή αρκεί ν’ ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Μπείτε στην πλατφόρμα από ΕΔΩ και πατήστε «Είσοδος στην Υπηρεσία».
  2. Συνδεθείτε με τους προσωπικούς σας κωδικούς στο TAXISnet.
  3. Συμπληρώστε τον αριθμό του προστίμου που σας έχει επιβληθεί και την ημερομηνία παράβασης, όπως αναγράφονται στο έντυπο βεβαίωσης της παράβασης.
  4. Επιλέξτε από τη διαθέσιμη λίστα τους λόγους για τους οποίους αιτήστε τη μείωση ή τη διαγραφή του προστίμου.

Στην εφαρμογή παρέχεται η δυνατότητα να περιγράψετε αναλυτικότερα τους λόγους που επικαλείστε για τη μείωση/διαγραφή του προστίμου. Μπορείτε επίσης να επισυνάψετε σχετικά έγγραφα που υποστηρίζουν τους ισχυρισμούς σας (προσωποποιημένη κάρτα σε ισχύ, δελτίο μερικής απαλλαγής κ.λπ.).

Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την υποβολή της αίτησης προς την Ψηφιακή Θυρίδα της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ ΑΕ).

Μετά την ολοκλήρωση της εξέτασης της αίτησης, θα ενημερωθείτε με SMS και e-mail, ενώ η σχετική απόφαση αποστέλλεται και στην ψηφιακή θυρίδα σας στο my.gov.gr.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η αίτηση ακύρωσης ή μείωσης προστίμου πρέπει να υποβάλλεται αυστηρά εντός εξήντα (60) ημερολογιακών ημερών απ’ την επομένη της επιβολής του. Επιπλέον η υποβολή της αίτησης ΔΕΝ αναστέλλει την δεκαήμερη προθεσμία εξόφλησης του προστίμου στο μισό της αξίας του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πώς κάνω πιστοποίηση του κινητού τηλεφώνου μου στο taxisnet;

Scroll to Top