Γιατί δεν εχω ίντερνετ;

Έτσι όπως έχει εξελιχθεί η καθημερινότητα τα τελευταία χρόνια, λίγο ή πολύ όλα κινούνται γύρω από την τεχνολογία και το διαδίκτυο (βλ. Τί σημαίνει η λέξη «διαδίκτυο»; ). Όταν, όμως, το internet «πέσει» δημιουργούνται προβλήματα είτε κατά την εργασία σας είτε κατά την διασκέδασή σας με κάποιο video game, για παράδειγμα. Τα αίτια για την διακοπή παροχής του ίντερνετ είναι διαφορετικά ανά περίπτωση.

Είναι αυτονόητο, ότι χωρίς ρεύμα στο χώρο σας δεν θα έχετε ίντερνετ. Επίσης, εκτός ενδεχόμενων προβλημάτων στα κεντρικά της παρόχου εταιρείας σας, υπάρχουν κι άλλοι λόγοι για τους οποίους μπορεί να μην έχετε ίντερνετ. Ενδεικτικά:

  • Πρόβλημα στο router σας (κάντε επανεκκίνηση στο router).
  • Αστάθεια στη γραμμή σύνδεσης
  • Πρόβλημα στο λογισμικό του υπολογιστή σας ή του κινητού σας (δοκιμάστε να συνδεθείτε από άλλη συσκευή για να το διαπιστώσετε).
  • Δυσλειτουργία σε hardware (είναι πιθανό να ευθύνεται η κάρτα δικτύου της συσκευής σας, δοκιμάστε να συνδεθείτε από άλλη συσκευή για να το διαπιστώσετε).

Για κάθε μία από τις περιπτώσεις θα πρέπει ν’ απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό, τις περισσότερες φορές το πρώτο που μπορείτε να κάνετε είναι να καλέσετε τον πάροχό σας.

Γιατί δεν έχω WiFi;

Εάν έχετε θέμα (αστάθειας) με το WiFi, πιθανότατα το πρόβλημα έγκειται στο router σας. Γι’ αυτό θα πρέπει να ελέγξετε τα λαμπάκια του router. Για να έχετε σήμα WiFi, θα πρέπει να είναι αναμμένα τουλάχιστον 4 λαμπάκια (power,dsl, internet/online και wifi/wlan για ασύρματη σύνδεση ή lan1-4 για ενσύρματη σύνδεση Ethernet).

Σε περίπτωση που δεν είναι ανοικτά τα λαμπάκια αυτά, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες για να γίνουν πράσινα:

  • Power: Ελέγξτε το κουμπί on/off, καθώς και τη τροφοδοσία ρεύματος.
  • Dsl (σβηστό η αναβοσβήνει): Τσεκάρετε το καλώδιο dsl στη πίσω πλευρά του router αν είναι στη θέση του (υποδοχή line ή dsl), αντίστοιχα και στην πλευρά της τηλεφωνικής πρίζας.
  • Internet (σβηστό ή κόκκινο): Αποσυνδέστε το router από το ρεύμα. Επανασυνδέστε το μετά από 10 δευτερόλεπτα.
  • Wlan (σβηστό): Πατήστε για 5-10” το κουμπάκι στο Router που αναφέρει wifi/wlan.
  • Lan1-4 (σβηστό): Δοκιμάστε μία άλλη θύρα Lan ή ένα καινούργιο καλώδιο Ethernet, καθώς μπορεί να φταίει και το καλώδιο.

Αν το πρόβλημα επιμένει, επικοινωνήστε με τον πάροχό σας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πότε είναι η Παγκόσμια Ημέρα ασφαλούς πλοήγησης στο Διαδίκτυο;

Scroll to Top