Η «Αναγγελία» είναι εβδομαδιαία εφημερίδα του Αγρινίου. Ιδρύθηκε από τον Παντελή Φλωρόπουλο τον Νοέμβριο του 2000, ο οποίος ήταν εκδότης της μέχρι τον Ιούνιο του 2017. Τον διαδέχτηκε στην διεύθυνση της εφημερίδας ο γιος του και δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Φλωρόπουλος.
Η εφημερίδα κυκλοφόρησε αρχικά ως μηνιαία. Όταν οι πωλήσεις της στο περίπτερο ξεπέρασαν τα χίλια φύλλα, έγινε δεκαπενθήμερη. Και όταν οι πωλήσεις της στο περίπτερο ξεπέρασαν πάλι τα χίλια φύλλα, έγινε εβδομαδιαία.
Ο εκδότης της διάλεξε αυτόν τον τρόπο για να δώσει το μήνυμα ότι η εφημερίδα στηρίζεται αποκλειστικά στο αναγνωστικό κοινό της και όχι στην διαπλοκή με πολιτικά ή οικονομικά συμφέροντα.
Η «Αναγγελία» είναι εκδοτική συνέχεια της σατιρικής εφημερίδας «Αραμπάς» (αργότερα έγινε περιοδικό) που ίδρυσε ο ίδιος εκδότης στο Αγρίνιο τον Αύγουστο του 1991 και σταμάτησε την κυκλοφορία του τον Δεκέμβριο του 1997.
Ο τίτλος «Αναγγελία»» τονίζει το εμπορικό στοιχείο της εφημερίδας ως Εφημερίδα Μικρών Αγγελιών και Πληροφοριών. Εκφράζει ταυτόχρονα την υπέρβαση του εφήμερου, αφού το παρόν ετοιμάζει το μέλλον, γι’ αυτό και σήμα της εφημερίδας είναι το πετεινάρι που – μέσα στο σκοτάδι της νύχτας – αναγγέλλει τη μέρα και – μ’ έναν τηλεβόα – λέει «καλημέρα»» στον κόσμο.
Είναι από τις λίγες εφημερίδες στην Περιφέρεια που – με μια μικρή διακοπή – διατήρησαν όλα τα χρόνια τη στήλη του κλασικού χρονογραφήματος.
Αν και ξεκίνησε ως «εφημερίδα μικρών αγγελιών», καθιερώθηκε ως «εφημερίδα Γνώμης». Στη μετεξέλιξή της επέλεξε ωστόσο να γίνει «εφημερίδα πληροφοριών», με έμφαση στο καλογραμμένο λιτό, στεγνό ειδησάριο, απαλλαγμένο από κάθε «χρώμα και ήχο».
Η «Αναγγελία» πειραματίστηκε κατά καιρούς με διάφορα ένθετα περιοδικά, κυριότερο των οποίων ήταν το μηνιαίο «ΑγοράΖην» που πραγματοποίησε 55 εκδόσεις. Δικές της δημιουργίες ήταν επίσης ο «Αθλοθέτης» και η αθλητική Εφημερίδα «Ντρίπλα», καθώς και τα περιοδικά «Πολιτική», «Αναγνώστης» και «Ρόδες».
Στον «Αραμπά» και αργότερα στην «Αναγγελία» αναδείχτηκε ως σκιτσογράφος ο γνωστός πια στο Πανελλήνιο για τα μοναδικά του σκίτσα Χρήστος Παπανίκος.
Δύο από τις μεγαλύτερες δημοσιογραφικές επιτυχίες της ήταν η ανάδειξη του άγνωστου αξιοθέατου της Αιτωλίας, γνωστού πια ως «Καταρράκτης του Μοκιστιάνου», καθώς και η διάσωση του ξεχασμένου απ’ όλους, αλλά μοναδικού στον κόσμο πορτοκαλιού, γνωστού ως «Σαγκουίνι Γουρίτσης».